دلم ...

دلم باران
دلم دريا
دلم لبخند ماهی ها
دلم اغوای تاکستان به لطف مستی انگور
دلم بوی خوش بابونه می خواهد
دلم يک باغ ِ پر نارنج
دلم آرامش ِتُرد وُ لطيف ِ صبح شاليزار
دلم صبحی
سلامی
بوسه ای
عشقی
نسيمی
عطر لبخندی
نوای دلکش تارو کمانچه
از مسيری دورتر حتی
دلم شعری سراسر دوستت دارم
دلم دشتی پر از آويشن و گل پونه می خواهد
دلم مهتاب می خواهد که جانم را بپوشاند
دلم آوازهای سرخوش مستان ِ بی دل
نيمه شب ها زير پوست مهربان شب
دل ای دل گفتن شبگردهای عاشق ِديروز
دلم دنيای اين روز من و ما را
به لطف غسل تعميد کشيش عشق
از اول مهربان تر شادتر آبادتر
حتی بگويم زيرو رو وارونه می خواهد
دلم ....

‌#بتول_مبشری

عکس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 مرداد 1395برچسب:, | 1:37 | نويسنده : mohammadhoseinparsaei |